tekst:

Anna Monika Kowalik

wtorek

Dla dzieci

ZADANIA DOROTKI

1. Spróbuj z mamą lub tatą, siostrą lub koleżanką zagrać w klaskanki , tak jak ja z moim tatą i grajkiem.

A - dela – czika - dela – u – ła –

tak - tak – bierz – bierz – tylko tego - kogo chcesz

Do-rotka- śliczna trzpiotka - u – ła -

tak – tak - bierz – bierz – tylko mnie - jeśli chcesz

2. Narysuj ilustrację do bajki. Może to będzie portret pieska, a może piesek który wdrapuje się na niedostępną skałę, a może inny obraz, który ożywi twoja wyobraźnia.

3. Opowiedz mamie lub tacie, co było dalej. Jaki dalszy ciąg miała historia Dorotki?



Zamek w Pieskowej Skale przeglądający się w lustrze wody

http://www.pieskowaskala.eu/index.php?page=Album&id=9

TEST DOROTKI

1. Moja historia potwierdza, że w życiu zawsze wygrywa:

a) dobro i miłość

b) pieniądze i władza

c) spryt

2. Wyjaśnij, skąd pochodzi nazwa Pieskowa Skała.

3. Wyobraź sobie, że kolory oznaczają uczucia:

Czerwony-miłość, zielony –spokój, niebieski-szczęście, pomarańczowy- radość. Jak myślisz, co ja czuję? Pokoloruj tak moją sukienkę.


http://www.kimono.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz